Monday, February 7, 2011

Zaman Muda-Muda KU


Ini lah rupe die kelas aku, 5Bestari 2010..tapi korang rasa ada rupe kelas ke? xde kan? Kelas ni mempunyai seribu satu kisah yang kini tinggal kenangan dalam diriku. Ahli-ahli kelas ni terdiri daripada golongan yang hipokrit, capap, kepam song-song(mesti korang x tau kan?), bajet bagus(aku tau la die tu hebat), dan segala macam lagi perangai yang aku sendiri pun xtau nak cakap. Yela, aku ni pun bkannya perfect sgt pun kan? Kelas aku ni terdiri daripada pelajar-pelajar yang hebat so, no wonder la mereka mempunyai perangai seperti yang aku sebutkan tadi kan? tp disebalik kecerdikan mereka, entah macam mana terselit 2 makhluk tuhan ni yang lain sikit dari pelajar 5 Bestari ni. Mereka ialah:
~HARIZ DA GREAT~
~dan AKU sendiri~
Untuk pengetahuan anda aku dgn Hariz(dan beberapa pelajar lagi dari kelas lain) ni antara yang agak nakal di sekolah tu. Macam-macam kes kitorang bt kat sekolh tu..kalau setakat ponteng kelas, fly, overnight kt starhill, buli jr tu dah jadi kebiasaan bagi kitorang..(lps tu, SPM nak 10A+.hrm..) Tapi yang dahsyatnye, setakat ni aku rasa kitorang xpernah ada kes apa-apa lagi baik dengan warden mahupun guru disiplin..ALHAMDULILLAH (hebat x kitorang ?)
Untuk pengetahuan korang, guru-guru yang mengajar di kelas aku semua hebat-hebat. Tapi aku rasa aku xboleh la letak nama diorang kat sini untuk mengelakkan aku dari kena sebarang tindakan yang tidak diingini. Tapi antara ciri-ciri guru di kelas aku ialah guru cemerlang dan juga jusa(gempak x?) Tapi aku?.........

ni merupakan salah seorang pelajar dikelas aku.nama dia P(bukan nama sebenar). Aku pun xtau la apa masalah die dok posing MAUT mcm ni..haish...

No comments:

Post a Comment