Monday, February 7, 2011

DEFENSE OF THE ANCIENTS

Game ni giler..aku xtau nak describe mcm mana..tapi yang pasti..BEST GILA!! kegilaan terserlah apabila ada yang sanggup ponteng sekolah dan bermalam di cc semata-mata untuk maen game ni.(tidak termasuk yang terpaksa pecah tabung, toreh getah, jadi tokan, dan juga yang sanggup melacur walaupun lelaki)antara player-player hebat disekolah aku dulu...
LEMAN~si gila
HARIZ~da great
AZRAI~si sengau
ABON~onyeh-onyeh
AUS~cik yam
KITOL~babi tonyok
NAJIB~koala
(dan banyak lagi..tp malas nak letak..hehe)
~xlupa juga aku yang noob~

Game ni gak turut tidak ketinggalan. Tapi xramai yang maen sebab senang katanya(kalau takat pakai cheat boleh la kan ?) ada satu group yang minat game ni. group ni menggelarkan diri mereka G. tidak ketinggalan, aku juga salah seorang daripada mereka. antara mereka yang maen game ni ialah:
Nabil Muzhaffar~kecik
Sayed~er..(aku xbrani nak cakap pape XD)
Waqi~si kasa
~dan juga aku sendiri(tp yang ni xnoob la..hehe)
dan game terakhir yang aku nak citer,ialah game COUNTER STRIKE,dari 1.6 sehinggalah ke SOURCE. Aku rasa game ni xyah la aku nak introduce sgt sebab memang dah dikenali ramai kan ?

Tapi sebelum tu, tidak dilupai 2 game yang boleh tahan gak best die
(kepada peminat-peminat game ni, sila habiskan challenge series untuk merasai 'kepuasan game ni')

No comments:

Post a Comment